محتوا پادشاه است اما کدام محتوا؟

تقریباً دو دهه پیش، آقای بیل گیتس اعلام کرد که محتوا پادشاه است! و از قضا همین اتفاق هم افتاد و تا امروز محتواها  پادشاهان بی‌رغیب دنیای مارکتینگ و بازاریابی بودند. محتوا انواع مختلفی دارد و در دیلوک قصد داریم ضمن معرفی چیستی آن‌ها ، روش پادشاهی کردن با آنها را نیز به شما آموزش دهیم .

در یک دسته بندی اولیه، محتواها به پنج نوع کلی تقسیم میشوند:

۱- محتواهای متنی

۲- محتواهای بصری یا تصویری

۳- محتواهای ویدیویی

۴- محتواهای صوتی یا پادکست

۵- محتواهای مرکب ( که تلفیقی از انواع فوق میباشد)

در بین این همه محتوا، مستقیما به سراغ مهم ترین آنها می‌رویم یعنی ویدئو؛ و از محبوبیت و اهمیت آن که روز به روز در حال افزایش است خواهیم گفت.

با توجه به آمار هایی که در زمینه‌ی بازاریابی وجود دارد میتوان پی برد که قالب ویدئو، شکل قدرتمند محتواست که با فراگیر شدن رسانه های اجتماعی، روز به روز به محبوبیت آن افزوده می‌شود. با این حال بازاریابان و فعالان این زمینه هنوز نتوانسته‌اند بهترین نتیجه و خروجی ها را به دست آورده و بیشترین بازگشت سرمایه‌گذاری را داشته باشند.

یک پاسخ ارسال نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *